dinsdag 1 november 2011

Hoezo muts..........

Zoals ik in mijn blogje van gisteren vertelde moesten wij de griepprik halen.
Enkele van jullie melden al, die heb je niet meer nodig nu je toch al de griep hebt gehad, dat ik die nog niet kwijt ben bewees mijn  fysiotherapeut gisteren want die stuurde me direct weer naar huis met de mededeling direct mijn bed weer op te zoeken want het ging niet goed daar.
Maar eigenwijs als ik ben, ik moest en zou naar het tuincentrum op zoek naar, en informatie over Hortensia's hoeveel ze kosten en wanneer het best te poten, ik moet er 12 hebben dus dat is best veel.
Ze waren me veel te duur dus lekker verder nog even rondgesnuffeld, alles al Kerst natuurlijk, een paar mooie planten gekocht (Berg thee) en wij weer naar huis. Zegt mijn man onderweg, het is 10 voor 6 we gaan gelijk die griepprik maar halen dan zijn we daar ook vanaf, ja joh mijn best.
Komen daar aan, het was heel rustig, konden de auto goed kwijt en zagen geen lange rij wachtende (en het zijn beslist niet altijd oudjes) zoals anders. Wij naar binnen, alles stond al klaar dus wat ons betreft konden ze beginnen, 5 min wachten en nog niemand al hoorden we op de achtergrond wel stemmen.
Ik was het zo zat en wou naar huis, mijn man nog foeteren, 6 uur is 6 uur dan moeten ze ook beginnen, maar wel gek dat er verder niemand komt, en opeens...................O, ik weet het al, kom maar snel mee want we zijn een uur te vroeg, had hij de klok in de auto nog niet op wintertijd gezet gezet, dus waren we daar om 5 uur in plaats van 6 uur. Nou ben je dan een stelletje mutsen of niet...........
Ik moest direct denken aan die keer dat ik bij een andere man in de auto stapte terwijl ik dacht dat het mijn man was..............ook ze dom, maar dat heb ik al eens verteld geloof ik.
Maar jullie snappen het al, ik ben niet meer terug gegaan voor de griepprik en ga die ook niet meer halen........ondanks dat ik me nog steeds niet fit voel.



11 opmerkingen:

  1. Eens een muts altijd een muts natuurlijk hahaha ;-)
    Prachtige foto's van 'jullie' bos Claire, dat zie je dan weer niét hier.
    Ziek nu maar eens goed uit dame, beterschap in iedergeval!
    groetjes vanuit een warm Torrox.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, wat een giller!
    Ik heb ook eens met de autosleutel bijna een slot kapot gemaakt. Werd al boos dat de afstandbediening niet op het slot reageerde, dan maar ouderwets met de sleutel proberen de deur open te maken.
    Ikke porren in dat slot....je voelt hem al...verkeerde auto haha.
    Ja joh dat overkomt een ieder van ons weleens toch?
    Sterkte met de griep, en hele mooie foto-collage trouwens, Roos x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gniffel...ik zal het niet doorvertellen. Ach zo erg is dit foutje nu ook weer niet. Nogmaals heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje, nog steeds niet opgeknapt joh? Sterkte zeg! En wat een prachtige foto's!! Ik denk dat de kleine ook wacht tot oma beter is, anders krijgt hij ook gelijk de griep ;-) En ik had het vanmorgen, in mijn auto stond de klok ook nog niet bij, maar gelukkig was het bij de fysio/sportschool niet zo erg ;-) Oh, en fijn te horen dat het niet aan mij lag daar in Utrecht haha! Ziek goed uit hoor en succes met 'wachten'! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend verhaal, beterschap!
    Groetjes,
    Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha ha.. grappig! En inderdaad gauw beter worden, want als het kleintje komt.. kan je als zieke oma er niet naar toe! Dat zou niet leuk zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja, vergeten nog ;) Nee, geen vlieseline, gewoon zo erdoor heen! Wel 2 keer erdoor halen, maar dat gaat heel goed! En een leuke winkel hè?! Jammer genoeg hadden ze nog geen kerstspulletjes toen ik ging, wel veel Matroeskja-dingetjes enzo! zo leuk!! Maar goed dat ze geen webwinkel hebben haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moest toch wel even lachen hoor.
    Goed uitzieken meid en hier ook de tijd voor nemen. Je moet voorkomen dat je anders niet heel lang nog blijft nakwakkelen! Beterschap en liefs van Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja de voors en tegens van de griepprik .......
    Jammer dat je zo blijft kwakkelen veel beterschap en doe maar ff lekker rustig aan
    voor zover dat mogelijk is ........

    Groetsssssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig verhaal, ach ja die klok! ik denk dat er wel meer mensen wel eens een foutje maken!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend verhaal(Ha Ha) en nu maar hopen dat je snel op knapt . Beterschap!!!!!!!

    Groeties
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.